Schade melden?
Is er sprake van schade of een productiefout? Onze producten worden verzekerd verzonden, komt een bestelling aan en is er iets kapot gegaan tijdens transport laat ons dit zo snel mogelijk weten. Schades moeten binnen 5 werkdagen na afleverdatum bij ons per e-mail gemeld worden.
Wat te doen? Stuur ons via het onderstaande formulier een e-mail met de volgende gegevens:
- Uw ordernummer (zie referentie pakbon)
- Foto's van de schade en de verpakking
- 1 foto van de buitenverpakking met het PostNL label zichtbaar (dus de grote omdoos waarin verzonden wordt met het verzendlabel waar uw adres op staat zichtbaar)
- 1 foto van de binnenverpakking en het beschermingsmateriaal (dus het bubbelfolie en opvulmateriaal).
- 1 of 2 foto’s van de artikelen (schade), duidelijk laten zien hoeveel er kapot is.
- Het artikelnummer waar het om gaat, dan kunnen we de schadeprocedure starten en het voor u oplossen.