checkmark

Voor 22:00 besteld, morgen in huis

checkmark

Verzekerd verzonden

checkmark

100 dagen retourrecht

checkmark

Bepaal zelf de levertijd van PostNL

webshop keurmerk
Home /

Verzenden & Retourneren

Verzendinformatie
  • Verzenden en verzendwijze: 
    Standaard wordt je pakket in Nederland en België verstuurd met PostNL. 
    Wij verzenden alle pakketten binnen Nederland tot 30 kg voor € 5,95 euro. Belgie is € 6,95.

     
  • Levertijd
    Producten die direct uit onze voorraad leverbaar zijn ontvang je in Nederland binnen 1 werkdag in huis. Is de bestelling voor 22.00 uur besteld, dan is deze de volgende werkdag in huis. Indien producten tijdelijk niet voorradig zijn worden ze binnen 2-3 werkdagen verzonden. PostNL bezorgt maandag t/m zaterdag. 
     
  • Retourneren:
    Het overkomt iedereen wel eens dat je wat bestelt en bij ontvangst van het product blijkt toch dat er een verkeerde keuze gemaakt is. Dit is geen enkel probleem bij Kitchen&More. De voorwaarden staan hieronder vermeld.
Een product retourneren is geen enkel probleem. Ongebruikte producten kunnen uiteraard kosteloos worden teruggestuurd. Kitchen&More zal de verzendkosten vergoeden. Het product dient wel aan onderstaande voorwaarden te voldoen. 
De ondernemer vergoedt dan alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 30 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.
Enkele korte regels betreffende het retourneren: 
  1. De consument mag de aankoop binnen 100 dagen na ontvangst van het product retourneren.
  2. De webshop dient binnen 5 dagen na het moment van retourmelding de aankoopsom inclusief de heen-verzendkosten ( van de webshop naar de klant) te crediteren.
  3. De retourverzendkosten( van de consument naar de webshop) komen wel voor rekening van de consument. 
  4. De webwinkel moet terugbetalen met hetzelfde betaalmiddel als waarmee de consument heeft betaald.
Voorwaarden:
Aan de volgende voorwaarden dient een product te voldoen om het te retourneren:
- Een product kan binnen 100 dagen geretourneerd worden. De termijn gaat in op de dag na ontvangst van je bestelling;
- ​Het product in de originele verpakking retourneren;
- Het product dient ongebruikt te zijn;
- Het product dient in gebreken te zijn of wel beschadigd te zijn.

Indien aan bovenstaande voorwaarden is voldaan en het betreft een binnenlandse zending kunt u bij ons een retourticket aanvragen waarmee u gratis kunt retourneren. Met andere woorden: indien wij een verkeerd product hebben verstuurd of het product is beschadigd geraakt tijdens het vervoer kunt u op onze kosten retourneren. Anders zijn de kosten voor u zelf, bij PostNL zijn de kosten €6,95 per pakket tot 30 kilo. 

Voor B2B bestellingen (bestellingen door / op naam van een bedrijf) of hoge afname gelden andere retourvoorwaarden. Neem hiervoor contact met ons op.

Retour adres:
Kitchen&More Magazijn
Stevinstraat 6 
9351 VK Leek

Klachten:
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.

Schade:
Is er sprake van schade of een productiefout? Onze producten worden verzekerd verzonden, komt een bestelling aan en is er iets kapot gegaan tijdens transport laat ons dit zo snel mogelijk weten. Schades moeten binnen 5 werkdagen na afleverdatum bij ons per e-mail gemeld worden.  Wat te doen? Stuur ons een e-mail met de volgende gegevens: 
1. Uw ordernummer
2. Foto's van de schade en de verpakking 
  • 1 foto van de buitenverpakking met het label zichtbaar.
  • 1 foto van de binnenverpakking en het beschermingsmateriaal.
  • 3 foto’s van de artikelen. Dit betekent 1 foto van alle artikelen samen en 2 detailfoto’s
    Deze foto's zijn nodig voor het afhandelen van de schade.
3. Het artikelnummer waar het om gaat 

Dan handelen wij het binnen 24 uur voor u af en lossen we het netjes op. 

Veelgestelde vragen:
  • Kan ik de status van mijn bestelling volgen?
    Ja, zodra betaald is versturen wij het pakket via PostNL. Van PostNL krijgen wij een trackingnummer. Met deze Track&Trace code kun je de status van je bestelling na 00.00 uur volgen via de website van PostNL. 
     
  • Mag ik ook overboeken?
    Ja, de betaalgegevens van Kitchen&More zijn te vinden op de site. Vermeld wel altijd je ordernummer om verwarring te voorkomen.
     
  • Hoelang duur het voordat jullie mijn betaling hebben ontvangen?
    Via iDEAL ontvangen wij de betaling direct en kan het pakket dezelfde dag nog worden verzonden (mits op voorraad). Via overboeking vooraf duurt het gemiddeld 1 tot 2 werkdagen en zal het pakket verzonden worden nadat de betaling binnen is.
Beoordeling door klanten: 9.4 / 10 - 2185 beoordelingen

© 2017 Kitchen&More - All Rights Reserved